Archive for december 2, 2010

mijn verhaal

slecht nieuws gekregen.

enkele dagen geleden om precies te zijn op maandag 29 november 2010.

ik ga deze dag niet vergeten ,ik moest om 14u30 bij de gynaecologie zijn voor mijn uitslag te weten dus om 13u38 de bus naar sijsele  naar az alma daar aangekomen natuurlijk een half uurtje te vroeg ging ik richting wachtzaal  al bij geluk was mijn moeke mee zat ik daar niet alleen te wachten tot het mijn beurt was .ik was met een gerust hart vertrokken van thuis uit met de gedachten het zal wel niks erg zijn anders had ze wel contact opgenomen  met me dus de wachttijd ging rap voorbij  en ze kwam me halen .eens we binnen waren zei ze ga maar zitten want ik heb geen goed nieuws voor je dus daar ging mijn gerust hart weg en vroeg wat er was en ze zei dat ik baarmoederkanker heb en aan begin van een berg sta die ik over moet met goede momenten en slechte momenten dat kwam hard aan ik kon de tranen niet bedwingen want dat is iets wat elke vrouw  niet zou willen hebben want dan ben je kinderwens  kwijt .dus ik had vele vragen en die werden zeer goed beantwoord en uitgelegd dus nu moet ik nog vrijdag (03/12/2010) onder de nmr om te zien of er geen uitzaaiingen zijn en in de namiddag moet ik naar de oncologe om te weten wat er allemaal gaat gebeuren zeker en vast is me al meegedeeld dat mijn baarmoeder  verwijderd wordt en dat ik chemo ga krijgen dus wordt het een moeilijke tijd en daarom wou ik dit nu al eens op papier pennen  om dat ik er geen geheim van wil maken en op deze moeilijke momenten heb ik altijd steun van familie en vrienden en dat is voor mij een teken dat ik moet vechten tegen alles wat komen zal ….

dus bij deze ga ik af en toe  iets pennen zodat ik mijn verhaal niet steeds opnieuw moet vertellen