mijn verjaardag

als ik jarig ben ik dan blij

Hiep hoi, ik ben weer jarig
en iedereen is aardig
alle kadootjes zijn voor mij
ze zingen lang zal ze leven
iedereen wil me kusjes geven
en al m’n vriendjes zijn erbij

‘k Heb een pet, een fluit en een vlag
er zijn slingers overal
het is feest in huis, de hele dag!

Hiep hoi, ik ben weer jarig
en iedereen is aardig
alle kadootjes zijn voor mij
ze zingen lang zal ze leven
iedereen wil me kusjes geven
en al m’n vriendjes zijn erbij

Als ik jarig ben dan ben ik blij!
Er is taart en koek met hagelslag
er is kip met appelmoes
en patat omdat ik het zeggen mag!

Hiep hoi, ik ben weer jarig
en iedereen is aardig
alle kadootjes zijn voor mij
ze zingen lang zal ze leven
iedereen wil me kusjes geven
en al m’n vriendjes zijn erbij
Als ik jarig ben dan ben ik blij

1 reactie »

  1. Gelukkige verjaardag
    Vandaag is het jou verjaardag
    en begint jou dag met een lach
    Dat is toch wel leuk ?
    of krijg je dan gelijk jeuk
    Vandaag is het jou dag
    en letten wij op ons gedrag
    Vandaag word jij lekker verwend
    Dat ben jij toch nog niet gewend ?
    Jij hebt dan talent in het niks doen
    maar kijk uit
    Jij krijgt van mij straks een dikke zoen

    Gefeliciteerd met je verjaardag !!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

